tisdag 9 oktober 2012

Tar en liten paus.

Hej min vän.
Tar en paus härifrån. Inte så länge. Lovar. Behöver bara få lite perspektiv på saker och ting och det vill jag göra själv innan det sätts på pränt här inne.

Men som ni vet har jag svårt att hålla käft. Och att jag mår bra av att skriva. Så denna paus sätter jag ingen tid på.

Har ett halsband jag fick av maken för längesedan. På ett hjärta står det "tro, hopp, kärlek" och på en ring står det "styrka". Brukar ha dem tillsammans. Men nu får jag lyfta ur ringen från halsbandet. Det är en bit som fattas hos tanten just nu. Men jag har tron på att återfå styrkan, jag har hopp om att känna den och kärleken känner jag varje dag av och till familj och vänner.

Kroppen är nu bara ett ting.
Den bär upp det som behövs.
Kropp, hjärna, hjärta i en falsk melodi.
Melodin kommer snart bli vacker igen
Det har tanten bestämt!

1 kommentar:

  1. Nämen...Vad det än är som tynger dig så tänker jag på dig! Du är STARK! Kram!

    SvaraRadera