fredag 12 oktober 2012

Tantsnusk

Älskade Sofie, min vän sedan 32 år tillbaka var här med sina barn i eftermiddag. Jag fick blommor och en bok. Den där omtalade boken som innehåller snusk. Hon sa att man kan läsa de första 80 sidorna på bussen, men sen ska man läsa den hemma. Hehe. Nyfiken.
Och jag åker ju inte buss.
Och jag kommer inte berätta om den. Eller citera den. Ni får läsa den om ni är nyfikna.

Tack vännen min. Älskar dig.
Tack alla ni andra som skickat hälsningar och "tänker på dig" sms. Det värmer. Styrkan hos mig har inte lika lång väg att vandra för att komma in hos tanten igen. Tack.
Mina kollegor är också värda himmelens stjärnor!!! Saknar er. I Will be right back.

Bäst i veckan: omtanken hos er
Sämst: att faktiskt inse att det gick för långt för tanten innan hon var klok nog säga STOP. En ny insikt att ta lärdom av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar