söndag 17 november 2013

Utan dina andetag

Ja, så är Charlie & Lilly döpta. Faddrar var farbror Marcus och faster Malin.
Dagen igår var fantastisk på alla sätt. Goa gäster, trevligt, finfina paket!, lugna och harmoniska bebisar som verkade trivas med all uppmärksamhet, gott fika som mamma, svärmor och svägerska bakat. Så gott!
Det var många barn och det gillar jag. De sprang runt och lekte, fikade, hjälpte till med paketöppning.

Igår var dagen jag sjöng för mina barn. Min lilla hemlighet som jag överraskade gästerna med.
Lena spelade "Utan dina andetag", av Kent och jag sjöng. Älskar den sången. De vackraste orden man kan ge dem man älskar mest. Så denna sång var egentligen min kärleksförklaring till hela min fina familj.
Jag var supernervös innan. Det var ett tag sen man tog ton inför folk. Men det kändes bra. Och tack vare Lena kände jag mig trygg.
Lena sjöng sen "handens fem fingrar" av Lisa Nilsson. Supervackert!

Dagen gick så fort bara. Men ack så nöjda vi är allihopa.

Tänk vilka fina människor vi har omkring oss!

Hoppas på att kunna visa lite bilder senare. Jag får be om dem från annat håll, för någon fotografering hann tanten inte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar