måndag 4 november 2013

Bläckfisk

Ja ibland känner man sig som en bläckfisk. Fast jag har bara två armar. Önskan är väl att i vissa stunder ha åtta. Två till att bära bebisar. En till att leka med stora dottern. En till att krama mannen. En till att träna hunden. En till städ. En till matlagning. Och en till att hälsa på vänner.
Men ibland lyckas man utan de där åtta. Det funkar med två.

På bilden söver jag Lilly genom att gunga henne på mina ben. Charlie var lite ledsen så han fick en plats han med.

Att vara tvillingmamma är väääldigt speciellt. Man vaknar varje dag och undrar hur denna dag ska bli. Kommer man hålla ihop? Kan jag njuta idag? Oftast får man en dos av både lite kaos, men också en stor dos av leenden och kärlek.
Idag har jag bestämt mig för att lägga allt åt sidan och bara vara med bebisarna. De älskar när man sjunger och kittlar dem. En sådan dag får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar