lördag 22 juni 2013

Glad att jag mått bra så länge.

Fram till idag kan man väl säga att jag mått bra med våra kottar i magen.
Nu börjar det svullna i fötter och fingrar. Benen värker och jag har svårt att gå.
Ingen sömn på nätterna vilket resulterar i en trött mamma på dagen.

Så nu är det inte mycket kvar att göra än att vänta och vänta.
Känner att det trycker på neråt nu så kanske kanske det inte behöver vara så långt kvar.

Bjussar på en magbild. Fint. Sådär. Men då vet ni i allafall hur tanten ser ut och varför det klagas lite.

1 kommentar:

  1. Så mysigt att följa din blogg och din mage ;) Jag mådde jättebra förrutom väldigt krångliga förvärkar och vätska i benen. Mådde tidigt illa och låg inne. Blev inte av med detta förrän i vecka 17-18 MED medicin. Då tog sammandragningar igång o jag blev ordinerad vila resten :/ var väl sådär- en annars aktiv person och med storasyster Jessica på 2 år var det inte alltid lätt.. Hoppas att du snart slipper allt det otympliga och att du har dina kottar i famnen <3 Kramar

    SvaraRadera