tisdag 11 juni 2013

Dagens

Vaknade i natt av att jag var helt ensam i sängen. Väldigt ovanligt. Är det inte M som ligger där så brukar det vara dottern.
Tydligen hade det snarkats så in i... enligt maken så han förflyttade sig till kottarnas rum där det nu finns en extra säng.

Idag har jag känt lite konstiga saker på höger sida av magen. Lite som håll. Ni vet när man har sprungit och tagit i för mycket. Nu har jag verkligen inte sprungit, men vet inte var det beror på. Ringde in till förlossningen för att rådfråga. Är inte speciellt oroligt, men vill ha någon experts åsikt. Barnmorskan tyckte inte jag behövde komma in utan vila lite. Det kan vara att det är trångt nu och bebisarna ligger mot nerver eller ligamenten.

Inga tecken på att de vill ut än.
Själv börjar jag tackla av. Gillas inte. Svårt att ta sig i och ur bilen.
Hatar att ligga ner för efter en stund måste det vändas fläsk och det gör sablans ont.
Ljumskarna låser sig lite under natten och när det är pinkedags så behöver jag gå n u. Men det går inte fort att ta sig upp. Skulle nästan filma för att om några månader kunna skratta åt det. Se nog helknasigt ut.

Så idag tar tanten det lite lugnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar