tisdag 10 juli 2012

Två dagar

Idag är det kallt. Blåser.
Inatt var det nästintill storm. Resultatet blev en pigg treåring 04.00 som tyckte det var spännande.
Jag sov inte ett skit heller.

Vi fick i allafall två dagar sol. Nöjd.

Dagen tillbringades i staden. Satte sprätt på lite pengar. En lång kofta till mig som jag tror att jag kommer leva i under hösten.
Stövlar till Bella. Dags att förbereda för förskola.
Jeans och tröja till maken. Han gick med på svarta jeans. Han gillar inte svarta. Men han provade dem och ville köpa. Om det var för min skull eller om han faktiskt fattade att blev snygg like hell i dem. Häcken!
Han sa inget. Han betalade bara. Tror han tycker om svart nu. 1-0 till tanten.

Vi hittade en liten söt fågelholk som dottern ville ha vid sin lekstuga som anländer snart.

Dagen gick och nu ska vi ha räkfrossa med mor & far. Mamma har lovat mig ett gott vitt vin som inhandlades under semestern i någon vinby. Fint.

För övrigt så fick jag veta att mor min försökt tala tyska när de var iväg. Gud så dumt det hade blivit. Men jag fick ett gott skratt. Bra att hon försökte lilla mor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar