tisdag 14 maj 2013

Har undrat ett tag

Idag är det nio år sedan jag och älskade M träffades. Nästa år när tanten är mer fit for fight och det är TIO år ska vi slå på stort. Barnvakter är välkomna att redan anmäla sitt intresse. Fint.

I allafall. I dag skickade jag ett gullepluttenutte sms till mannen min, som han svarade med en massa frågetecken. Romantiskt. Not.
Har tidigare fått knasiga sms som avslutas med dessa tecken och undrat vad tusan han skriver så för. Men har sen glömt att fråga samt att man kan vara stressad när man ska få iväg ett sms.
Men idag blev det tydligt.

Så vi grejade lite nu på kvällen med detta. Och det visar sig att i hans sms är det jättemånga hjärtan!
Så de smileys och tecken han skriver blir i min telefon frågetecken men mina smileys funkar att tas emot till Mathias.
Vi skrattade gott åt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar