tisdag 14 augusti 2012

Världens sämsta bild

Jag och maken skrattar gott i soffan ikväll. Patrik Sjöbergs program är nu. Han intervjuar Stefan schwarz. Har liiite svårt för Sjöberg. Jäkla besserwisser ..... Men Stefan.. Han var min idol på 90-talet.. (Vad gammal jag känner mig..)
Rätt nice program..

För övrigt var brorsssaaaan här ikväll! Som jag längtat efter att få se hans nylle. Han och Elina smaskade på min quornfärsås med pasta. Som de smaskade. Älskar se folk äta av maten jag lagat. Man vet liksom aldrig om det går hem eller inte. Men det gjorde det. Inte hos maken. Men är inte förvånad. Kött och potäter är hans melodi. Men det blev det inte idag inte.
(Nu står han och steker pytt i panna till jobbet i morgon... Hihi. Tycker det är skitkul.)

Nästa helg är det min tur att hälsa på bror. Så skoj vi ska ha. Så skoj så jag blir galen när jag tänker på det.

Nä nu ska jag gå ut i köket och hålla min man sällskap. Jag kan sitta på barstolen och babbla medan han står vid spisen och lyssnar. Fast han verkar ha en del att babbla om.. Jag måste nog ge honom lite utrymme.. Sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar