fredag 24 augusti 2012

Carl Dyal

Jag var din trogne fan i många år. Jag drömde om att dansa(!?) med dig, sjunga med dig....
Du var bäst. I "Fame" satt jag i publiken och drömde mig bort.
Men nu lämnar jag dig. Hade nästan glömt dig. Men det finns en annan.

Mikael Persbrandt. Vill du dansa, sjunga eller bara ta en kaffe en dag, med mig????
Du skulle också kunna få rädda mig ur ett brinnande hus, bära mig genom elden...
Eller, så kan jag ta över Carina Bergs program "Berg flyttar in".
"Mia flyttar in", jag skulle kunna gå med på detta.

Fi fan vad sjuk jag är. Men jag är bara ärlig i min egna blogg.

Mannen min läser ju inte ändå. Eller jo, det gör han nog i smyg...
Men han få ha någon att drömma om också. Typ. Eller inte. Jag kan sträcka mig till Lotta Engberg. Blir det bra älskling?

(Maken klara inte av kvinnan ovan. Så fort han ser henne på tv så får han nästan kräkreflexer. Men man få ge varje människa en chans. Lotta eller ingen. Eller jo mig så klart. Vi kan dansa och sjunga tillsammans. Vore väl fint älskling.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar