torsdag 9 augusti 2012

Nöjd

Mycket nöjd. Mina första visitkort! Känns finemang för tanten.

Sitter just nu med lite färg i håret. Mörkbrunt. Rödtotten blev inte kvar så länge. Efter jag snaggade av allt gör sig inte den röda färgen så bra. Och de grå tränger minsann fram mer och mer och lyser upp min tillvaro.
Har varit hos finaste Gudrun och kapat av håret lite till. Nu är det kortare än kortast. Känns lovely.

Fredagen närmar sig. I morgon beger jag och Lexi oss ut på äventyr igen. Återkommer om detta.

Sen är det helg. No more semester. "Bara" vanlig helg. Skönt för dottern då hon är svintrött efter dagarna på sin nya förskola. Ska fjäska, mysa, laga mat hon gillar, leka och vara en sådandär megabra morsa. Eller blir jag en curlingmorsa då? Nää.. Megabra, låter bättre. Har vissa grejer som måste fixas, men det är sådant som hon mer än gärna hjälper till med. Vi ska i allafall vara tillsammans.
Återkommer om denna bit med. Kanske inte alls blir så roligt och mysigt som man tänkt sig. Men går jag in med denna fina tanke om denna rosapluffigamegamastodontrosasvävapåmoln-helg, så är förutsättningarna bättre. Eller?
You never know med en tant eller treåring in the house...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar