onsdag 15 augusti 2012

Nu hände det igen

Ligger i sängen och snick-snackar med maken. S N A R K. Jädrar. Hur lyckas han? Vill också kunna lägga huvudet och somna direkt.
Själv måste jag läsa och kolla runt på min älskling iPhone innan jag somnar.

Det sjuka är att jag får ligga under täcket med telefonen. Bygger upp som en mur mellan maken och mig. Han måste nämligen ha becksvart när han ska somna. Skenet från telefonen stör. Sen ska det helst vara knäpptyst. Men han lyckades somna mitt i mitt bladder...
Så jag känner mig lite som en fjortiskille som gömmer sig under täcket med ficklampa och snusktidningar... Eller gör man det som fjortiskille eller har jag bara fått denna bild från filmer? Där gör de så i alla fall.

Ska snart lägga undan telefonen och krypa fram under täcket och andas luft.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar