torsdag 23 augusti 2012

Funderingar hos tanten..

Sitter äntligen på bussen till bror.
Jag kan inte riktigt koppla av men det kommer nog snart..
Just nu lyssnar jag på Martina Haag. Bra radio.

Har så in i .... ont i skinkan... Jepp. Ischias tror jag. Strålar ner i låret.. Bläk.
Måste ta tag i detta nu. Men en crosstrainer ska köpas in i huset snarast.

Tänkte länge på om jag skulle lyckas gå på dass på bussen. Var illa tvungen. Gick fint, men man känner sig inte smidig direkt...

Tänker på killen som sitter precis vid dasset... Kan inte va kul.

Tänker på hur alla spakar funkar? Måste på dem. Så tanten kan sitta/ligga bekvämt under resan.

Undrar vart alla ska? Vem ska ni till? Ska ni göra något skoj? Trist? Ja, någonstans ska väl alla resenärer.

Gunvor jämte mig ska till Stockholm och hälsa på sin dotter. Det vet jag. För jag känner henne. Nu sover hon.

Varför glömde jag solbrillorna?

Är supernöjd över att jag fick ner ALLT inklusive tre par skor, i en liten liten väska. I andras är den säkert normalstor. Men jag har inte hockeytrunken med mig i allafall. Mannen var imponerad.

Varför tog jag inte med något mer ätbart? Ska sitta här till 22 ikväll. Fick med mig en liten macka från jobbet. Ja ja kolhydrater... Men va fan. Skulle planerat bättre.

Nu ska jag vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar