måndag 28 mars 2011

Sorry...

....vänner. Men nu blir det inte så tight mellan blogginläggen.
Det har varit något fel på att blogga via mobilen, som jag oftast gör..Sen har jag en saftig hemtenta som jag ska göra klart idag! Sen är det jobb hela veckan. Kanske kanske få Mia sitta uppe sent på kvällarna om jag inte blir klar idag, men jag ska sikta på det!

Helgen har varit fantastisk! Jag och min finaste Mathias var ute och åt i fredags. Kan väl inte bli bättre med god mat, trevliga samtal och lugn och ro med den finaste mannen i världen! Omtänksam, lugn (han kompenserar mig bra jag som kan vara lite stirrig ibland, men då tar han ner mig på jorden igen!) rolig, trygg och världens bästa pappa, är min sambo! Tänk att det var snart 7 år sedan vi träffades på the dancefloor! Den storyn ska jag ta en annan gång.

I lördags var vi på Frejas dop! Sen blev det bröllop! Herregud var jag lipade! Dop är fint och vackert, men bröllop slår allt. Och när man inte visste något om det så blir det extra kryddat med tårar! Glädjetårar givetvis=)

Grattis min Anna och Markus! (Ja, de är faktiskt mina...=)

Måste dyka ner i studiernas värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar