onsdag 9 mars 2011

Sjukstuga light

Imorgon ska busan få gå till dagmamman igen. Förkyld och lite feber i veckan. Pappa Mathias har varit hemma då jag vill fokusera på praktiken och slippa ligga efter i det.

Idag har jag tagit med en elev till smådjurskliniken! Vi fick vara med när min favorithund (jajja, Lexi och spexa går före....nästan...äh, de tre få dela första plats) Loke vattentränade. Världens finaste och gladaste boxer har problem med knäet. Därför går han på vattenträning och massage.
Vi hade en kul stund, och vi fick fråga lite så min elev kan göra ett arbete om boxrar i veckan.

Idag när jag kom hem så ställde sig jag och busan oss i fönstret och tittade på den vita äckliga förbannade snön! Jag pustade lite för mig själv. Då sa Isabell:" så ja mamma, den försvinner snart, då ska jag cykla!" Goa underbara flicka, så klok. Hon väntar nog lika mycket som sin mamma på våren, men hon är lite coolare!

Nu är det mästerkocken snart!
Ta hand om varandra och er själva mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar