onsdag 2 mars 2011

Snuttefilten är hittad!

I morse hittade vi den. I min jackficka! Hmmm...det gick ju väldigt bra utan den så egentligen skulle vi passat på att fortsätta låtsas. Men nä, jag blev ju själv så glad att vi hittade den så både jag och isabell hoppade glädjeskutt i tvättstugan i morse. Hon får gosa ett tag till med den.
Plåster är isabells grej nu som ni ser. Hon har inte slagit sig. Som tvååring har hon redan börjat samla på klistermärken i en klisterbok, så klister är populärt!

Men hörrni! Kände ni våren i luften idag?! Underbart! Jag och en elev gick till stadsbiblioteket och passade samtidigt på att sitta och gotta oss i solen på en bänk.

I morse tyckte jag det doftade lustigt i köket. Tänkte att det är dags för rengöring under diskbänken... Nu ikväll hittade jag lukten.... Isabell har en tendens att laga mat vid sin spis. Men ibland glömmer hon bort att ta ut det hon ställer in i ugnen... Som päron, eller var det nu vad för något... Yummie!

Nu ska mina hundar få tassvård och massage!

"Det som göms i snö kommer fram i tö". Ja, såsom femtioelvatusen hundskithögar på trädgården. Snart dags att plocka fram skottkärran och spade. Ser ni mig roa mig med detta om ni råkar passera, så är det tecken på att det baske mig är våååår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar