torsdag 3 mars 2011

Gjorde en inventering.....

.....av trosor. Behöver nya. Det är inget man går och köper en gång i månaden direkt. Höll upp ett par idag och jag kunde se igenom dem! Hmmm...so nice. Sletna trosor måste väck! Tur att mor min ska till "shoppa så mycket du kan tills du får blodsockerfall och där kvittona blir superlånga med en hel del onödigt shafs butiken". Ja gekås menar jag! Har inte varit där sen urminnes tider, men jag ska erkänna att jag blir glad när folk från min närhet åker dit. Något är alltid bra att ha därifrån. Som trosor typ. Nääää... Att åka dit för att jag ska bli arg, irriterad, aggressiv, hungrig, svettig mm är något jag väljer bort.

Ikväll har vi varit hos farbror Marcus och faster malin. Isabell älskar deras katter Lilo och Nala. Men de springer ofta iväg eller ut och Isabells stora uppgift är att försöka hålla koll på dem. Det tar på krafterna. Tur att vi fick god mat och fika!

Nu ska jag se på svensk maffia. Väskorna är packade inför morgondagen, hundarna är kelade, Mathias är på innebandy, skruttan sover i sin säng och jag ligger i min. Gillar inte att sitta uppe själv så jag hoppar i säng innan Mathias åker. Tur man ha två vaktande odjur därnere....för här på landet bör man vara på sin vakt. För vildkatterna, råttor, älgar...ja, de är inte att leka med. Näpp nu pratar jag i nattmössan! Godnatt!

Ps1. Idag för 31 år sedan föddes en fin flicka vid namn Anna! Goa du! Grattis! Friends forever var det va:-) pöss!

Ps 2. Egentligen kanske det är kära mamma som måste köpa nya trosor....hihihi.. Hittade detta foto från juldagen när spexa började löpa hos dem. Hunden har ju för f-n finare trosor än mig! Det blev lösningen för dagen när vi inte hade med spexa egna.. Hon kanske ska bli underklädesmodell?

1 kommentar:

  1. Friends 4 ever!

    Rosor är röda, violer är blå
    smultron är söta söta, du lika så.

    Haha, det var tider det då man kladdade ner sånt i varandras kollegieblock.

    Pöss min vän från 31-åringen

    SvaraRadera