tisdag 22 mars 2011

Dagen då benen var rätt upp och huvudet ner.

Idag klagar jag lite.. Men bara lite.
Har varit på besök hos Mr gyndoktor!
Roligare kan man ha, men viktigt är det.
Men jag föder hellre tio barn på raken än det här alltså...
Vi kvinnor har förmånen och rättigheten att få snippelippan (som Isabell säger) undersökt. Jag hoppas med hela mitt hjärta att alla ni där ute med snippelippa låter er göra detta!
Idag var det min tur att göra en mindre operation, då jag har haft cellförändringar. Orolig? Nä, inte mycket...tycker bara inte om det.
Men nu känner Mr gyn mig så det är bara att fälla ner huvudet på britsen för att undvika att hans patient svimmar. Blodtrycksfall är min melodi nämnligen.
Men allt gick bra till slut och jag fick till och med ett eget rum att piggna till i. Orkade gå ut från sjukhuset, sen fick jag sätta mig ner och käka ett äpple. Sen var jag redo för bilfärd hem.
Nu få jag inte lyfta tungt i onödan, till min och dotterns förtret.. Men vi tar igen det genom att ligga extra länge och mysa i soffan ikväll!
Vill ni höra något läbbigt? När jag var klar i "upp med benen som ett V stolen" så såg jag grejjerna Mr plockade ut från mig... NICE! Bye bye en del av livmoderhalsen! Gör nu bra ifrån dig så jag slipper ha en date med Mr g igen på ett tag.

Kärlek till er vänner!

1 kommentar: