fredag 11 mars 2011

En go dag!

Var på stan med mina älsklingar på eftermiddagen. Lämnade Isabells sparbössemynt till banken, fikade, fönstershoppade, räknade stadsbussar, blev lite smått jagade av änder...ja, mysigt var det!

Sen åkte jag och Bellabus till hennes älskade morfar och min fina pappa! Det är så härligt att se dem tillsammans! De är som knoll och tott:-)
Har lite minnen av min morfar Olavi vilket jag är glad för!
Men jag och Anna pratade igår om att det är lustigt att vi inte kommer ihåg mer.? Vi pratade om specifika situationer som andra kommer ihåg, men en annan står med munnen öppen som en fågelholk och minns inget. Trots att det kanske hände en stor grej, eller rolig grej...icke, not remember.. Men men, det måste väl vara för att just den situationen inte betydde något speciellt för mig?
Minnen ska vi ta vara på, och uppdatera fina och gamla minnen genom att locka fram dem från vår hjärna då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar