fredag 18 mars 2011

Vilket gäng!

Har bjudit de absolut bästa eleverna och lärare ever på glass idag. Sista dagen på min praktik. Har haft kanonbra praktikperiod och vill inte sluta. Tur så får jag chansen att hoppa in på timvik! Jag har lärt mig så otroligt mycket och det är med en ödmjukhet man kliver in i rollen som lärare. Många elever bär på en otroligt tung ryggsäck och att se dem komma till skolan varje dag och kämpa utefter deras förutsättning, gör att man ger 100% som lärare för de ska ha det så bra som möjligt.

När jag satt där och fikade och såg dessa fantastiska människor så kom min handledare Magnus med ett kort och presentkort. Shit, jag är ju lite blödig så jag hade full sjå att inte låta glädjetårarna komma fram. Otroligt snällt av dem! Bättre feedback kan man inte få!

Tack alla ni för fem roliga veckor på magnusladulåsskolan!
I'll be right back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar