lördag 15 september 2012

Tjejdag

Godmorgon Du fina. Vad ska Du göra idag?
Jag sitter här och laddar med frukost till linköpingsresan. Mathias sover och Bella kollar färdigt på en film hon såg igår.
Idag åker vi alla tjejer (tyvärr inte snyggHelen) till Malin för att hälsa på.
Jag få ta på mig skämsmössan för jag har inte varit där på evigheter! Men nu ska vi ses. Ska bli skojsigt.

Igårkväll kollade vi på Hunger Games. Fy tusan vilken film... Jag vet inte hur jag ska beskriva min känsla när jag tittade på den..
Sen jag fick barn har jag blivit så jäkla blödig när barn är inblandade. Som i den här filmen. Barn som ska överleva genom att döda varandra.
Jag hade en klump i magen hela tiden. Och tårarna låg rätt nära att droppa ut på kinderna. Mathias sa hela tiden, "Mia det är film!" och den här filmen var verkligen inte verklighetstrogen utan utspelas i framtiden.
Jag sa till gubben min att det skulle varit med vuxna istället. Men då diskuterade vi om den skulle vara lika bra?
Den var bra. I och med att jag levde mig in i den så pass.

Och vet ni? Tanten var uppe till spöktimmen igår. Inte dåligt va?

Önskar Dig en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar