onsdag 19 september 2012

Flytta på dig!!!

Jag blir så nervös över att köra om dessa figurer på vägarna. Rullskidsåkare. Hmpf. De sprätter med stavar och ben åt alla håll, rullar mitt på vägen.
Igår till träningen var denna donna ute och motionerade. Hon flyttade inte på sig! Och jag kom inte förbi för vägen är inte så bred. Jag körde fram. Fick stanna. Tutade lite snyggt ( om man nu kan tuta snyggt). Hon bara körde på.. För fasicken. Move!
Hon hade lurar i öronen. Inte konstigt att hon inte hörde.
Pust. Men jag fick till det så jag nästan skrämde skiten ur henne. Var ju inte med meningen men hon fattade nog. Tror jag. Tuten är bra att ha. Faktiskt. Om man håller kvar handen lite extra länge på den.


Händer inget särskilt nu. Slappar i soffan. Helt ointressant.

Men. Du missade väl inte tanten i JP i dag? Där står hon. Men värsta bästa gänget. Stolt är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar