måndag 7 november 2011

Då var man ett år äldre. Och kanske därmed lite klokare och visare? Äh, inte vet jag. Men 31 år känns rätt ok.
Har blivit gratulerad från många håll idag. Tack!
Igår hade vi lite kalas här hemma. Trevligt och presenter som satt som en smäck!
Det roligaste var min brors present. Ett handskrivet kort där det förklaras hit & dit "anledningen" till presenten och ursäkter om handstil.. I löööv it! Kunde inte bli bättre! Jag och familjen ska fotograferas hos mackans vän som är fotograf. Kul! Sparar det till våren så kan det nog bli superfina utefoton. Mackan lovade att följa med och jag ska minsann se till att bror min kommer med på några foton.
Det är så gött med honom. Han är väldigt bra på att ge upplevelser i present. Förra året slog han på stort och vi stack till Stockholm för en konsert.
Själv är jag superkass tillbaka... T-shirts, armband, halsduk...skit, det har typ blivit samma paket två år på raken. Ska bättra mig! Promise!!!!!
Det absolut bästa var ändå Isabell som ringde när jag jobbade och sjöng "ja må du leva". Älskade lilla tös. Hela sången sjöng hon. Jättefint. Hon är en duktig sångerska minsann! Jag satt där på mitt kontor och höll på att börja lipa inför kollegorna... Pluttan.. Mathias sa att hon hade övat hela morgonen.. Det värmde och jag log hela min födelsedag!
Efter en natt med hostig och febrig dotter som hade svårt att sova, får 31 åringen krypa ner i sängen. Skönhetssömn, here I come...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar