onsdag 2 november 2011

En bra dag!

Ja, efter den sköna promenaden så bakade vi. Två sortes kakor. Hallongrottorna blev väl sådär... Men som Bella så " det var iallafall kul att baka mamma!" Och hon har ju rätt såklart! Dagen fortsatte med bus och en jättegod lunch med lax & pasta.
Nu är vi hemkomna efter tjejkväll hos carro. Love mina brudar! Barnen var med och de hade en rolig kväll tillsammans. Så kul att barnen ballade ur när det var dax för hemfärd. De ville såklart inte åka hem!
Tog två minuter i bilen, sen sov det en söt liten dotter där i baksätet:-) .

Imorgon ställs mina muskler och rygg på prov. Jag och hundkompisen madde ska ut och spåra med vovvarna. Bella ska, när jag lägger spåret, sitta i bärväska på ryggen... Det var inte igår kan jag säga. Men det är inte lätt för en liten att gå i snår och ris i skogen. Så jag bär!! Men när hundarna ska gå spåren får Isabell vara kvar med madde, för då går det undan och jag måste vara fokuserad. Ska bli kul i allafall.
På kvällen kommer, om det går som planerat, min bästa lillebror och lagar mat. Mys!!

Nu ska jag glutta på "Bron" i sängen. Sen är det snark som gäller.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar