måndag 28 november 2011

Puss, hej!

Oh my god!
Pratade med min kollega E i telefonen på förmiddagen idag. Han var på uppdrag i en annan stad och vi behövde planera dagen lite.. Under samtalet kände jag mig lite ofokuserad och "hummade" mest till svar och E pratade på. Vi la på och jag gick och hade lektioner. Ett par timmar senare ringer E igen och låter lite chockad.
"mia! Hörde jag rätt innan?! Du sa puss, hejdå, till mig!"
Shit också, det säger jag typ bara till min sambo och ibland någon vän. Jag har inte fått just den relationen med E så jag känner att jag kan avsluta ett samtal med "puss, hej!".
Satt där på kontoret och blev lite smått röd i ansiktet och halvsvettig. Men vad vi skrattade sen!
Dagen avslutades med att jag sa "puss & hejdå"! Hehehe..

Men det var underbart att vara tillbaka på jobbet idag. Speciellt efter haft en go helg med familjen.

Nu är det sängen för mig!
Sov gott! Puss & godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar