torsdag 24 november 2011

Färdigt!

Adventspyntet uppe. I like!
Röntgat knäet idag. Haha! Kunde inte låta bli. Men killen i receptionen frågade om jag hade vanliga byxor på mig. Nää sa jag, ovanliga. Vad hade han väntat sig för svar? In i provhytt och ta på sig värsta sexiga särken.
In i kamerarummet, in kommer en väldigt förkyld tjej.. Hon gjorde allt för att inte visa sin förkylning. Men va fan. Snyta sig är ju bättre än att låta en droppe hänga... Det var precis att droppen inte landade på mitt ben. Bläää!

Spexa kräktes här inne ikväll. Bella är ju så nyfiken att hon var tvungen att kolla. Och hon klöktes av lukten! Trodde hon skulle spy! Då höll jag på att spy! Sen skrattade vi så vi höll på att pinka ner oss.
Jag och min far, vi kan lukta oss till godheter, äckelheter, mögel, you name it. Bella för denna luktgeneration vidare!

Imorgon är det en tung dag som väntas.....
Fuck cancer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar