lördag 5 november 2011

Kaffe...

...är ett måste på morgonen.

Godmorgon min vän. Hoppas Du haft en god nattssömn. Det har jag. Tösen i huset vaknar 06.00 som vanligt. Och när jag en gång har vaknat på morgonen kan jag inte somna om. Så vi smög ner och lät pappan i huset sova. Isabell tycker det är så mysigt att gå ut i pyjamas och kissa hundarna på morgonen. Så det gjorde vi. Vi såg nog ut som två troll. Håret stod åt alla håll, pyjamasbyxorna hängde i knävecken...ja precis som det ska vara här på landet!

Så nu har jag ätit frukost och fått mitt kaffe. Idag är det lite som ska fixas. Handla inför kalas imorgon, baka tårta, åka till kyrkogården och ev fota dottern och hundarna.
Isabell är väl inte skitglad direkt när jag tar kort på henne, så det får nog bli när vi går i skogen på promenad.

Ska köpa hårfärg idag. Hoppas det kan hjälpa mig att känna mig lite fräschare i denna nedrans tid då håret är på utväxt...

Skriver mer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar