tisdag 21 juni 2011

Slappar på lunchen

Hej min vän.
Har börjat jobba nu på bst. Sjätte sommaren. Sista nu hoppas jag. Trivs som fisken i vattnet, men har gjort det ett tag nu och vill istället börja mitt yrkesliv som lärare!
Har en del på gång nu. På torsdag ska jag till Eksjö och göra personlighetstest. Men imorgon ska jag på en intervju här!! Verkar väldigt intressant, och inte lika långt att pendla. Så håll tummarna för mig nu!!!

Jobbar imorgon med sen ska vi på husvagnssemester och midsommarfirande i Eksjö. Kommer ihåg våra midsommrar där när jag var barn. Flera år åkte familjen och ett gäng familjer till dit. Känns fint att åka dit med sin egna dotter nu. Många barn och ett traditionellt midsommarfirande! Härligt!

Hoppas vi få se solen lite i helgen i alla fall.

Dags för en koppa kaffi innan nästa besök!

Ikväll ska jag försöka packa ner mina kläder i väskan. Kommer bli ett problem. Ser ut som jag ska lämna mitt hem med den packningen. Att det ska vara så svårt! Skulle aldrig kunna ge mig iväg med en liten ryggsäck och vandra. Aldrig, skulle aldrig gå.
Nää, jag måste lära mig. Mitt största bekymmer är väl egentligen att mina valmöjligheter minskas rejält. Dont like it. Världsbekymmer, ellerhur!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar