fredag 3 juni 2011

En förmiddag på stan

Hittat examenskläder! Vit tunika med fina detaljer. Känns nice att ha grejjat det nu.
Vi gick till en butik som är ny på stan rikki. Det är farbror Mikael och ett gäng på stan som har öppnat den. Det är en nice butik med kläder, och café. God glass och cappuccino smaskade vi på. Har du inte varit där så måste det besökas! Finns inget sådant ställe i stan. Ligger mitt över bongo.

Nu väntar jag på att skrutt ska vakna. Håller nämligen på och fyller upp polen till henne.

I helgen blir det mys med familjen och fix i trädgården. Men ska på en avstickare imorgon till min kollega Mari som har födelsedagsfest. Det blir grejjer det.

Önskar dig en fin helg kära du!

Ps. I morse hände det. Jag gav gubbarna, som tar sin dagliga morgonpromenad här uppe, hjärtinfarkt! Vaknade 8.30 i morse av att hundarna ville ut. De andra två sov fortfarande. Helt yr hoppade jag i ett par tights och gick ut. I mitt nattlinne som är iiiiilllllrosa! Det var inte det värsta. Det värsta var texten på den rosa: "I know i'm faboulus!". Oh my god. Och håret, ja det hade heller inte vaknat.. Men de skrattade gott och tyckte det var gött att se någon, som inte bryr sig här på landet....hahaha! Verkar som jag tror att jag äger hela området.

Ps 2. No behå också. Taxöronen hängde helt fritt, helt fritt under nattlinnet....

1 kommentar:

  1. hahahaaahaaa...varför inget bildbevis på den fabulösa utstyrseln????

    SvaraRadera