fredag 17 juni 2011

Bullbak, håller vad jag lovar

Det är mysigt att baka. Speciellt med sin dotter. Hon skulle visa mig hur man gjorde. Hon har nog bakat bullar mer än mig. Dagmamman gillar sånt.
Nu vet magen om att jag har bakat bullar. Det låter om den. Jag kan bara inte låta bli... Ni vet när man har smetat på allt gott och sen rullar ihop. Mums! Ändarna hoppar själv in i munnen..!

Nu står det städ på schemat. Ikväll kommer grannarna över. Vi ska göra egen pizza.

Semesterns sista dag. Haft det bra, otroligt bra. Så bra att våra dammråttor har förökat sig. Brukar tänka att då har vi gjort något som är roligare än att städa. Och då få det bli så. Men idag få vi säga adjö till dem. Men det kommer nya, så vi behöver inte gråta över dem...

Visingsöutflykten blev kanon!
Fint väder och alla var på sitt bästa humör.

Imorse när jag och Bella var ute med hundarna så ställde hon sig i regnet och slog ut med armarna; " åh vad vacker det är ute!". Hihihi, för söt är hon. Till och med mammamia tyckte det var vackert ute just då.

Nu. Bullar och mjölk!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar