onsdag 15 juni 2011

Ledig och jag njuter!

Myspys och roligheter, det är det som försigår här hemma med mammamia och Isabell. Ja, i måndags tyckte Isabell att jag var världens tråkigaste.... Hade haft ont i magen på natten, katarr, och var skittrött. Hon tyckte jag var så tråkig att hon skrek efter sin pappa. Jag insåg att det inte skulle funka så vi ringde hem honom efter lunch. Till Isabells lycka!
De båda stack till stadsparken och jag la mig för att sova och tyckte synd om mig själv på min första semesterdag....

Nu är jag fit for fight igen och jag njuter!

Idag vankas det lunchdate hos Helen och moa.
Ikväll ska jag och Lexi vara med i uttagningen till augustikannan på klubben.... Känns som jag är på väg att träna sönder henne i lydnad 1. Nu måste vi klara den i sommar!!!!!!

Har laddat med jäst i kylen. Baka bullar har jag lovat. Måste hålla detta. Tycker det är sådär. Tar sån tid med jäsning. Svårt att få Isabell att fatta det, så då måste vi baka något emellan. Köket ser ut som ett bombnedslag. Äh, det få det vara värt! Gott blir det och jag får en lycklig unge. Och vi rapar ikapp när vi ätit deg.

Ups. Märkte att jag skrivit fel i texten innan. Istället för köket hade tredje bokstaven blivit n..... Hade ju sett kul ut....

Trevlig dag vänner!

Ps. Jag har gått vidare i jobbansökan! Nu väntas personlighetstest. Jag är nära, j....igt nära... Vill ha det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar