lördag 25 juni 2011

Min första krans till min älskade dotter!

Jag gjorde det! En krans till Isabell. Är liksom inte så duktig på sådana saker och mitt tålmod brukar vika av ganska snabbt.. Något att öva på för Mia... Men jag lyckades och den blev fiiin!

Midsommarfirandet har varit toppen. Dans, blommor, sill, jordgubbar, ja och allt som hör till. Detta tillsammans med Goa människor. Ömsom sol ömsom regn.. Men det gäller bara att gilla läget. Regnkläderna är en bra uppfinning.

Isabell är en riktig campingtjej. Hon springer runt och har skitskoj med alla barn. Och nåde mig och pappa om vi följde med till lekparken! Hon vidgar sina vyer och vill klara det mesta själv. Hon har varit superduktig och vi hade lekparken som granne.
Hundarna har skött sig. Många är imponerande av dem. Att de är tysta och lugna. Många hundar skällde och ylade och betedde sig ohyfsat.. Det hade jag aldrig tillåtit, men jag har också lagt ner massor med tid på att vara i bilburen, innanför kompostnät och passivitetträning. Har gett resultat! Trots en löptik och en med ränneskita andra dagen så funkar det att ha med dem överallt!

Personlighetstestet gick bra och det var intressant. Konsulten var jättetrevligt och vi analyserade och pratade massor. På måndag få jag veta båda jobben.... Hujeda....

Nu är helgen snart till ända och jag har haft det så gott. Det är speciellt med camping. I love it!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar