torsdag 9 juni 2011

Skiter i ....

....om det regnar. Nu ska jag snart gå in och ha den sista examinationen! Gött!

Isabell är frisk nu. Bitta fick världens största kram i morse. Nu få hon vara där i två dagar sen har hon semester med morsan. Farsan tar semester torsdag-fredag och då sticker vi iväg en natt med morfars husbil.

Nehe, dax att springa ut ur bilen, betala parkering och därmed se ut som en dränkt katt. Behövde ju inte fixa håret då egentligen i morse.
Paraply? Är en dålig användare av detta. Men jag kanske få fixa ett imorgon så det inte blir som en "wet-tshirt-competition.....har ju köpt vit klänning. Å min gud vilka hemska bilder det som upp nu.. Taxöronen ska för alltid leva under kläderna! Aldrig ska de få synas pga regn!!!!!

Om två timmar är jag ingen student längre, jag är banne mig lärare! Det smakar gott ska ni veta. Nu är drömmen att få jobb så jag kan få jobba med ungdomarna som är fantastiska.!

1 kommentar:

  1. Låter uuuunderbart!!! Kommer ihåg känslan av galen frihet och att en helt ny värld ligger framför efter examen, men den är ju även liiiite läskig. Hipp Hurra för den färska Lärar-Mia, du kommer ta den akademiska världen med storm!!!

    SvaraRadera