måndag 25 april 2011

Underbar påskhelg!

Vi har haft en helgo helg!
Jag är så tacksam för alla våra vänner och familj, utan dem skulle vardagen och vårt liv inte kännas lika värdefull, som det känns med alla er!
Vi har umgåtts med underbara människor hela helgen. Vi har varit ute på picknick (påskaftonsmorgon gav familjen på landet sig ut och upptäckte i skogen att Bella fortfarande hade pyjamas på sig), haft övernattningsgäster, varit på middagar i månsarp, varit på kalas, ja vi har hunnit massor! Å vilket väder sen. Fast jag är lite bränd, soleksem i nacken, tjohoo!
Jag har även tagit jättefina kort. Ska försöka få min tröga dator att ladda över dem på blogger i veckan.

Har verkligen varit ledig i helgen. Imorgon ska det skrivas så pennan glöder! Mina batterier är verkligen laddade så det känns helt ok!
Ha en bra vecka vänner!

Å ni! Glöm inte att fånga ögonblick som ni njuter av och känna efter lite extra över det som får er må bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar