torsdag 7 april 2011

Mmmm....

Nybakta bullar! Men jag ska inte ta åt mig äran. Det är världens bästa mamma och mommo som ska göra det! Igår kom mamma hem till oss för bullbak! Vet inte vem som var mest glad? Isabell för att hon fick knåda deg med mommo, jag för att jag inte är världsbäst på att ta mig tid och baka eller Mathias för nu finns det ca 60 bullar i frysen! Vi är alla glada kan jag väl säga! Dessutom gjorde hon god soppa till familjen och min kära lillebror som kom hem också. En go kväll helt enkelt! Moffa kunde inte vara med tyvärr... Han fick vara en händig karl hemma hos dem där det pågår köksrenovering. Kommer bli fantastiskt fint!

Att umgås med dem man älskar allra mest slår allt! Då glömmer man jobbiga vetenskapliga artiklar, hemtentor... Härligt med stunder som dessa, då finns batterierna laddade till det jobbiga dagen efter, som idag.

Blåsigt väder idag! Håll i hatten vänner!

Ps. Isabell kom hem från frissan i tisdags sååå nöjd! Sötaste flickan i byn! Gudrun hade till och med fått föna håret...inte illa!

1 kommentar:

  1. Familjen rules! Ännu mera nu när man själv bildat familj... Det där med artiklar kommer du vänja dig vid. På min utbildning ägnade vi skitmycket tid till det och nu kan jag tom tycka att det är KUL att läsa...snacka om skadad...

    SvaraRadera