måndag 1 juli 2013

Tio dagar kvar

Sent igår hade jag täta sammandragningar och de ville inte riktigt släppa. Tänkte: yes! Men nej.
Kottarna skojar med sin mamma.
Vad som än händer så är vi trebarnsföräldrar om tio dagar. För efter beräknad förlossningsdag, den 10 juli, så sätter de igång mig. Den 11 juli.
Men jag hoppas hoppas att det sätts igång av sig självt. Är lite rädd för igångsättning. Vill att kroppen ska sköta detta själv. Såklart. Men det blir nog bra.

Något som jag njuter av just nu är tiden jag fått med Isabell. Är så glad för att jag tog hem henne på sommarlov. Detta är andra veckan vi har tillsammans. Klockan är 9.30 och vi myser i pyjamas och tittar på sommarlovsmorgon.
Kan nog bli en tur till sjön idag eller i allafall en picknick.
Snart väntas andra rutiner och fler att passa upp på så dessa veckor kommer jag minnas och njuta av länge.
Min stora lilla tös.

Det fattas dock en bebis på bilden....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar