onsdag 10 juli 2013

Tid

Nu mina vänner får ni hållas på sträckbänken några dagar.

Beräknat förlossningsdatum blev den 10 juli, fick vi veta den där dagen i februari. Vilken resa det har varit! Är glad att jag har bloggen som ett extra minne om hur det har varit att bära på två små kottar. Och tack för alla era fina kommentarer jag fått. Hur bloggen artar sig hädanefter få vi se. Något säger mig att det inte kommer finnas lika mycket tid till att skriva. Men jag älskar att utrycka mig här inne så jag ska försöka göra något vettigt av den.

Detta få bli sista bilden på den gravida tanten. Tog den ikväll innan vi åkte på grillafton hos Fagerbergs. Kulan med våra kottar.
Nu ska jag samla kraft och njuta med min familj i några dagar. Har fått tid och dag för igångsättning. Mer säger jag inte. Än finns det tid att det sätts igång självt. Vi få se hur det blir. Ut lär de komma som tur är..

Lovar att återkomma när tre har blivit fem.
Galet? Ja. Och helt fantastiskt.

Och nej. Det blev inget dopp. Kallt och tanten fegade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar