måndag 2 januari 2012

2012 välkommen!

Ursäkta min frånvaro. Semester och hjärnan stängdes av. Men nu står den på ON igen.

Nyår firades med goda vänner här på landet. Bilden ovan visar busungarna minus en liten grabb. Barnen hade kul ihop hela kvällen. Så kul att två av töserna, vår och "världens bästa Meja", som Isabell kallar henne, gick lösa med tuschpennor på pianot! Skitungar! Varenda vit tangent.. Men det gick bort. Inte för att jag visade det, men jag log inombords, för de hade ju sannerligen kul!

Jag och Mejas mamma gjorde likadant när vi var små. Färgkritor på sofies nya trämöbler. Vi kastade ut kritorna genom fönstret för att sopa undan bevisen. Vi blev påkomna...

2011 har varit ett bra år i stort sett. Jag tog examen och fick jobb. Det väger tungt!

2012 blir nog lika bra det.
Snart kommer jag tex bli Maria Vigren!
Jag och Mathias ska gifta oss. Kära nån. Tror det knappt. Svårt att beskriva känslan. Mannen jag älskar mest i hela världen ska bli min man. Världens bäste man. I löööv him.
Bröllopet blir som vi alltid önskat. Litet, romantiskt, enkelt.

En gång i tiden drömde jag om det STORA. Fast det är inte viktigast idag. Känns bra. Alltihop.

Jag är lycklig.

Ha det bra fina du som läser. Önskar dig en bra start på det nya året. Oavsett hur det gamla slutade så finns chansen till nytt kapitel, eller så fortsätter det som var.
Du bestämmer, ihop med stjärnorna!

1 kommentar:

  1. Det var en riktigt bra nyårsafton vi hade!! tack för allt!!

    2012 verkar bli bröllopens år!!! Ååå det gillar vi! Ska bli så kul!
    Kram

    SvaraRadera