lördag 14 januari 2012

En go dag helt enkelt

Det börjades med lite sovmorgon för hela familjen.
Sen kom bror och vi käkar brakfrukost tillsammans. Mathias gjorde goa scones! Isabell tittade lite snopet på morbror när han kom. Men hon gillade frukoststunden!
Sen in till stan för att få lite panikkänsla inför stundande wedding. Provade och provade så dottern höll nästintill att bli tokig hon med. Godisaffären blev belöningen...
A6 nästa! Folk folk folk överallt.
Dagens skomode är tydligen 30 cm klack på VARENDA J...A SKO! Jag är ju inte 1,60 direkt och vill inte bli längre än min blivande make... Skitskor!
Inget köpt. Jo gymnastiktofflor till Bella, hon blev nöjd.
Få bli att ta med sig mor på onsdag. Hon vet.

Familjen på landet smaskade semla efter utflykten. Då var det minsann dags för att röra på fläsket! Har på något sätt gått ner lite. Och väger till och med mindre än när jag blev gravid med Bella. Detta peppar mig lite i allafall, och vill minsann inte se att det går åt annat håll på vågen nu.
Så ut och flåsa hela familjen! Bella somnade i vagnen. Såg sådär skönt ut. Hon börjar bli stor för sulkyn..

Eftermiddagen gick i filmens tecken. Pippi. Mys.

Go middag och en skön kväll avslutar lördagen.
En bra dag!
Visst låter det underbart...å så ljuvligt. Men ni kan lägga till vissa ord i meningarna. Men jag orkar ju inte beskriva i detalj och vartenda steg man gör. Här får ni lite att sätta till...

Knockad av dottern som ville kela.
Stor tvätthög.
Ledsna miner.
Tjurigt.
Utbrott.
Asgarv.
Hund som tar av dotterns strumpa på foten. Hund sväljer nästan strumpa.
Uppblåst mage pga semla.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar