måndag 30 januari 2012

Tanter?

Nu är jag frisk. Ja, i fredags blev jag piggelin igen. Så idag har jag arbetat och det var som vanligt kul!
Vi har träffat prästen idag. Det börjar närma sig! O shit. Är lite nervös. Men det ska bli så underbart!

Fotot ovan tog jag i helgen. Visst ser det härligt ut? Frihet.

Möhippan ja. Ska ge er lite gobitar från denna dag.
Det blev en gemensam svensexa/möhippa under dagen. Där vi fick köra rally.
Bilar som inte alls svängde åt det håll man vred åt.
Köra fyrhjuling.
Bygga sig upp med hjälp av drickabackar. Och massa annat skoj! Träningsvärk och blåmärken blev resultatet. Speciellt på den där tjuren! Ni vet en sådan man grenslar, man klämmer sig fast för livet. Den börjar snurra, fram och tillbaks, fortare och fortare... Det kändes som jag satt kvar i typ en minut. Alltså länge i min värld. 10 sekunder!!! Det var efter denna sexiga gren som jag fick blåmärken i ljumskarna. Såg hemsk ut!
Men så kul vi hade och många hysteriska kärringskrik blev det.
Efter detta splittrades honorna och hanarna.

Mat, mys, fnitter, paketöppning och dans blev det hos Sofie. Sen blev det utgång för tanterna. Som vi dansade!
Vi var de där som jag och flickorna kollade snett på i 20 års åldern och undrade var morsorna gjorde på krogen. Nu var vi dem! Men herregud vad vi rockade loss. Lever jag på länge.

Tack underbara flickor/tanter för en världsbäst dag!

Nu ska tanten på landet snart bli fru.

Godnatt fina Du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar