tisdag 27 december 2011

Isabell fick leka idag

Med sin älskade vän Meja! "jag älskar Meja mamma, hon är min vän. Vill leka med henne".
Sagt och gjort. Vi åkte till Meja. Meja och Isabell lekte och kivades. Så som det ska va. Säger de som vet i allafall.
Sofie är min vän och jag älskar henne. Men vi lekte/samtalade, vi kivades inte. Så som det ska va.
En bra eftermiddag. Isabell och jag fick komma iväg lite. Pappan städade.
Ikväll har vi spelat yatzy med svåger och svägerska. Hatar yatzy.

Fixa, dona, vila, mysa, äta, fixa, äta, promenera, äta, städa, leka, umgås, äta, fixa, umgås, planera, handla, äta...
Trevlig julhelg har det varit.
Precis som det ska vara.

Matteustallrikar har tagit plats i vårt skåp. Lasse Åbergs glas ska bort. Tack mor & far!

Bella leker affär, spelar i rockband, dammsugar, leker snickare, är pippi långstrump, leker med lera, är datanörd, kollar på pippi, målar på stafli, tar på sig örhänge, tar hand om bebis i babysitter.... Julklappar till förbannelse, men ack så tacksam och glad hon är.
Vi har världens bästa mormor, morfar, morbror, farmor, farfar, farbröder och faster!
Tomten kom, familjerna fick mat och ljus var tända.
Allt till sin belåtenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar