lördag 21 januari 2012

Möhippa

Sitter här med kaffekoppen i handen och väntar på att bli hämtad. Mathias har lämnat huset.
Snällt av vänner att meddela när detta skulle hända. Hundvakt och barnvakt måste ju bokas.

Så nu är det lite pirrigt och jag känner mig förväntansfull och är helt säker på att detta kommer bli en supertrevlig dag och ett fint minne att lägga till i korgen.

Gör det såkallade "vi är bäst tecknet". Mitt och bellas tecken. Saknar min skrutta.
Fick sms av mormor där det stod att de hade vaknat av att hon låg och sjöng. Mormor skulle ut med hundarna och Bella ligger kvar i sängen och sjunger för morfar. Blir alldeles varm i hjärtat och nästan lite lipig.

Mamma och pappa, ni är så otroligt fina! Bellabusbarnvakt och två hundar på det. Tacksam för allt ni gör och att ni ställer upp i alla lägen.

Du är värdefull! Det glömmer ni väl inte mina vänner som läser mina ord här inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar