fredag 29 juni 2012

Var hos Tina i Taberg och köpte blommor till dagmamma. En fin kruka med ros. Men det var inte det jag skulle säga.

Oh my god vad snygg hon Tina är i huvudet! Nja inte i kanske. Det vet jag inget om.. Men hennes korta frisyr!
Det avgjorde saken. Har tid hos hennes mamma Gudrun på måndag. Tänkte väl toppa det rejält, men nej. Jag ska nog var korthårig.
Just nu känner jag mig som en afganhund, ni vet de med långa öron och päls. ( Tror det är den rasen).
Mitt hår är slitet och platt. Skulle någon klappa mig på huvudet nu så skulle denne tro jag var en hund. Tråkigt!
Kort frisyr är nog ändå min grej.
Så få det nog bli!

Nu ska jag fixa en godisskål till dagpappan! Sen blir det avslutningsfika hos dem. Pust. Kommer väl börja lipa som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar