torsdag 7 juni 2012

Tjo. Som du ser på dagens outfit har jag en "Pippi-tröja" på mig (eller ja, man kan ana den i alla fall..). Men det är Mathias.. Jag stal den i morse. Varför är männens kläder så goa!? Mannen är inte överförtjust att jag knycker hans kläder emellanåt. Men jag är ju hans fru så han har svårt att säga nej.. Vilken satmara jag lät som nu..Den är så skön och fin! Han fick den av storebrorsan Mikael från hans affär Ricki. Har du varit där? Gå dit. Finns massa fint.

I allafall. Dagen består av skolresa med niorna till Lisseberg. Ska bli skoj!!! Undra om man har blivit lite mesigare och inte åker så mycket?
Jag och Lina har bestämt att åka balder i allafall. Sen få vi se.
Hoppas på fint väder med uppehåll!

Igår gick det både bra och dåligt på tävlingen. Ett mål blev uppnått. Platsen. Sen gick det sådär. Orkar inte redogöra. Var lite besviken igår, men tar nya tag snart igen!!!

Du är värdefull!!

(Fy vilket tråkigt inlägg. Ska skärpa till mig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar