torsdag 28 juni 2012

Oj oj

Inte mycket som händer här inne nu.. En halv dag kvar imorgon... Sen semester!! Fem goa veckor står och väntar.
Har liksom inte mycket jag vill skriva om just nu.. Tomt på tankar. Eller nja inte tomt, men det ska vara intressant i allafall..

Det som kretsar i tantens huvud just nu är:

Imorgon är dagen då vi får säga tack och hejdå till Isabells älskade dagmamma.. Pust. Hatar dessa avsked. Man lämnar något för att gå vidare till något nytt..
Dags för skrutt att börja på förskola till hösten. Det kommer bli kalasbra. Men dagmamma har varit helt underbar så visst känns det.

Det andra i huvudet är att det är dags för t ä v l i n g imorgon. Hello Värnamo!
Orkar inte dra tankar inför detta. Men en viss nervositet finns. Och dum som man är kommer de negativa tankarna över sig ibland. Precis som att det skulle hjälpa en att inte bli lika besviken om det skiter sig..?? Nä, neggotankar gör nog ingen nytta..

Råkade kläcka ur mig till supercoachen Monica att jag funderar på att lägga av med tävlandet om det skiter sig i morgon. JISSES vilken utskällning jag fick!!! Det var i måndags på klubben. Där stod jag i ösregnet, blöt som en dränkt katt, och skämdes... Fy vad jag skämdes. Snacka om att ge upp. Alldeles för jävla lätt. Nä. Det var det dummaste jag tänkt.
Fick en liten nytändning tack vare M. Kan behövas till tröga tanten på landet ibland.

Få se hur det går imorgon. Spännande blir det!
Så spännande att jag nästan blir lite kräkig.. Ni vet sådär pirrig att fjärilarna vill upp från magen..

Nåväl.
Idag har det varit sol. Fint.
Imorgon lär sola skina med. Någonstans på jorden i alla fall.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar