fredag 8 juni 2012

Vad hände?

Mitt hår har varit prio topp tre mycket länge. Men åren går, man prioriterar annat men man har ändå lite koll.
Nu fick jag tips om något som ger håret lite lyft och volym.
Gick in till hårsalongen och försökte förklara vad jag sökte.
Där stod jag. Tanten på landet.
Där stod hon. Pinglan från stan som var stylad från lilltånageln upp till luggen.

"Åh du menar ROOTH LIFTER!!! Skulle passa ditt tunga och tjocka hår perfekt!"

(Tack du för den. Jag försöker åtminstone. Jag är ju här för att köpa ROOTH LIFTER!!!!!)

Blablabla.... Hon förklarade hur jag skulle göra.

Jajja, ge mig den svindyra flaskan så ska jag nog klara detta. Sprayflaskan har varit en trogen attiralj i handväskan i måååånga år.

Kom hem. Försökte Rooth lifta som bara den. Shit. Hur gör en tant på landet??? Hmm.. Få öva lite till.
Men det verkar som pinglan hade rätt. Det verkar behövas till mitt tjocka tunga hår!!

1-0 till pinglan.

(Tänk om det var så att man kunde "lifta" annat också. Då skulle jag spraya i vecket mellan skinka och lår, spraya mellan taxöronen och magen.. Den som kommer på kombinationen kommer bli miljonär.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar