torsdag 27 oktober 2011

Varannan dag

Här ser Du vad jag ska göra ikväll. Städa! Spexa fäller så jag på kuppen blir tokig.. Dammsuga helst varje dag men det är så förbenat tråkigt så varannan få jag nöja mig med.
Alltid skönt att städa av det värsta inför helgen.

Snart ska jag och Bella åka. Hennes sista arbetsdag. Fredagar är hon och pappan i huset lediga. Imorgon väntas besök till frisören för hennes del. Hon ser ut som en trollunge! Luggen hänger nerför ögonen och hon vägrar ha tofs. Hon ska nu ha "jika jångt håj som tant Jenny". Grejjen är den att tant Jenny har inte jättelångt hår, men Bella tycker det är såååå fint!
Få se vad frisören lyckas åstadkomma...hehehe. Kanske bli något att bita i när hon ska klippa luggen.

Önskar Dig en bra dag. Nu sticker jag till världens bästa arbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar