måndag 24 oktober 2011

Hej igen!

Nä, nu saknade jag skrivandet. Sätter igång igen. Men hur mycket det blir vågar jag inte sia om. Men nu kör jag på!

Som bilden visar så är det väl ungefär så jag tillbringar mina höstkvällar, efter nattning av Bella och det som ska göras i ett hem. Brasan är igång, Mathias ligger i ena soffan och jag med två hundar i den andra soffan. Och fötterna på bordet förstås.
Fötterna på bordet är ju egentligen ganska äckligt... Ibland sitter man ju faktiskt och äter vid tv:n...bläk.
Den enda som anammat regeln: "inga-fötter-på-bordet-regeln" är min älskade far. Och det sitter i när jag kommer hem dit. Skulle aldrig falla mig in att kasta upp dagssvettiga fötter på deras soffbord, aldrig.

Ja det var litet inlägg för ikväll..

Hojta till om det blir tråkig läsning! Men då måste man komma med ett förslag:-)

Välkomna till mitt nya kapitel!

Läraren Mia är det nu, inte studenten Mia. Men jag är fortfarande mamma, sambo, hundägare, dotter och syrra! And I love it!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du börjat skriva igen :)
    Ser fram emot nästa inlägg som blir då det blir ;)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka i bloggosfären! Jag tycker att du helt får bestämma hur ofta eller o-ofta du skriver inlägg, det är inte kul när det blir tvång. Hellre kvalitet än kvantitet?? Det går ju i perioder hur sugen man är liksom! Kul att du är tillbaka iaf!

    SvaraRadera