lördag 29 oktober 2011

Året var 1995

Jag och Anna åkte till Sandra P i dalstorp för att på kvällen åka till TIMMELEPARKEN i Ulricehamn!! Idolen som jag nämnde ovan skulle spela. Vilken dröm att få se honom!

Det enda som jag minns tydligt var inte spelningen utan min typ "debut" att raka benen. Satt i trappen hos Sandra, och rakade benen! Utan vatten, skum eller annat medel, bara hyvel. Svinigt kliandes röda utslag blev resultatet.... Aj! Varför jag rakade benen har jag ingen aning om, för jag kom ihåg kvällens outfit... Svarta jeans och en grön skjorta i alldeles för stor storlek...och en härligt glimmande räls i käften, ja både uppe och nere! Nice!
Sen kom jag ihåg att två par stod och grovhånglade med varandra och vi tyckte det såg lite äckligt ut.... Hahaha!!!!! Älskar när minnena pluppar fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar