onsdag 26 oktober 2011

Anmält mig

Tävlingsdags den 18 eller om det var 19 november! Gött. Helst skulle jag vilja anmäla mig till fler, men inget var i närheten här de helger jag kunde. Det bästa är annars att anmäla sig till två tre stycken, för att få ett flyt och ha ett mål. Ska göra detta efter nyår. Men nu ser jag verkligen fram emot tävlingen i november. Hur det går får vi se då:-) .

Haft en bra tisdag trots att det lät negativt i morse. Dels hade jag en bra dag på jobbet och sen en go kväll. Carro med familj var hemma på lite käk. Mycket trevligt<3 .

Isabell är inne i en period som jag inte fullt ut älskar. TROTS! Vet inte hur jag ska beskriva det men samtidigt som det är så jäkla svårt att hänga med i humöret och samtidigt hålla sig själv någorlunda lugn, så älskar jag detta lilla fenomen med trots. Kan i allafall se att Bella inte kommer ta någon skit i framtiden!! Gött. Har en vilja av stål och är bestämd. Plus att hon är världens sötaste när hon kommer och kryper upp i famnen och säger "föjåt mamma"... Och så gosar vi lääänge. Kärlek!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar